Salina, kahwin ikut wahyu atau nafsu....




gempak gak eh.




salina ni kahwin ikut wahyu ke nafsu hah? wow!


dak-dak itu, gabungan tajuk buku. jadi tajuk entry. tetiba dapat ilham. aku memang selalu bermasalah nak letak tajuk entry. haih.


aku tak sengaja. terbeli tanpa niat. haha. 


Aku beli salina, sebab ada orang kata buku tu best. karya pak samad kot kan. tapi selagi aku tak baca, aku tak boleh kata apa la kan? 
kahwin, ikut wahyu atau nafsu itu aku beli sebab tengok topik dia macam tak cliche'. so aku beli je lah. haha 

nak tunggu review?

aku tak janji, makan bulan jugak ni nak habiskan. haha. 

kk gerak dulu.

Comments

Popular posts from this blog

Review Novel : Shhhh... I Love you, Farisya Natasha

Pengalaman Temuduga dan bekerja sebagai Pembantu Guru Tadika

Degree UM : Pendaftaran & Orientasi