Monday, September 15, 2014

[ RB ] MENTAL : Shaz Johar




Tajuk : Mental 
Penulis : Shaz Johar 
Terbitan : Fixi 
Rating : 4/5





Aku baca MENTAL  bila aku tak mengantuk- so bila dah baca- aku terus jadi tak nak tido langsung.
apa cerita kan? adakah dengan aku-aku sekali mental? Aha! Mula-mula aku macam blur-siapa - maya-siapa-raudhah. Tapi bila dah nak ending, dapatlah teka ending dia camna.haha! Tapi novel ni memerlukan penghayatan yang sebenar kalau tak, susah nak faham. atau kau langsung tak faham. aku tak pernah baca tulisan shaz johar sebelum ni,so Mental ni noverl pertamalah. Hmm.Baguslah! tak reti nak komen lelebih sebab aku tak pandai karang cerita macam diorang buat tapi selagi aku boleh hadam dan tak tido kira bestlah!

Selamat membaca! 


P/s: selamat hari malaysia. Korang buat apa je cuti esok?




No comments:

Post a Comment

Thank you!

Review Novel : Juita, Satu dalam Sejuta

Review Novel: Juita, Satu dalam Sejuta. Penulis: Kamalia Penerbitan: Jemari Seni M/s: 532 Genre: Malay Fiction Harga: RM 27.00 ...