Thursday, May 3, 2012

Rehlah @ Tasoh Lake Resort


Assalamualaikum ^^
Esok aku nak merantau seketika.Hewhewhew.Aku nak jenjalan cari buku.Eceh.Nak pi PBAKL dan jenguk angah kat seseri.So pagiII esok aku nak kena naik bas ke KL.Sekarang aku dan lagi taip-taip dengan keadaan yg sangat perlahan.Padahal banyak lagi benda aku tak settle,nak packing baju pon aku rasa malas.Oh Tidakkkk ! ApaII pun aku nak cerita kat korang yang semalam ada rehlah dengan adikII Badar aku.So layan je la gambar eh? Tak larat nak tulis.Apa yg aku rasa. Alhamdulillah rehlah tu berjalan dgn suksesnya.Yippi.Aku sangat happy dan enjoyyyyyy lahh.


jangan sampai hangus dik ayam tuu.

Rajin kan mereka :D

Honestly,muka rasa tersangatlah panas.

Kami semua.Akaks dan adikII Naqibah Badar .5SF korang mmg awesomeee meyh.
Akak pikah selamba mengetuk arang menjadi kecil.Pheww.nampak gagah disitu.

Buat air jangan lupa,karang makan tercekik pulekss

AIr oren .tak masam tak manis.suamII kuku.HAHA

Ayam dan kambing yang diperap.

Sodap ^^

Soseh pon adewww.hahah

Bola untuk bola beracun.Can u imagine budakII 18-20  main bola beracun? ^^

Main tepung ^^ .

No comments:

Post a Comment

Thank you!

Review Tentang ... Dhiya, Syud

" Andai waktu itu menunggu... mungkin dia boleh pulang tanpa perlu meredah hujan." - Syud  "Andai dia menunggu waktu...